Skola & detdär med att hata på 01:or

Hej på er! 
Idag är det skola igen efter två heldagar med slöjd.
Jag är faktist lite taggad på skola nu, hur sjukt det än låter haha.
Jag tänkte skriva om det här med att "hata på 01:or" 
Jag är som många vet 01:a och förra året var det sånt himla snack om att 01:or är pinsamma osv.
Det jag tycker är att dem drar alla 01:or över en kant för det alla tycker är "pinsamma" 01:or är dem som röker och dricker, därför drar dem ju alla över en kant. 
Och 16 åringa r som säger att " när jag var 13 lekte jag med barbiedockor" bullshit, sorry för ordvalet men det är bara rent skitsnack.
Jag såg på någons ask nån gång där någon hade skrivit "nu är faktist 01:or 14" 
Och personen som svarade skrev "då var det dags att börja hata på 02:or då"
Vi kan ju inte göra något åt att vi är födda 2001 elr 2002 right? ;)
Vill inte göra en big deal av dethär men jag hade inget att skriva om idag haha
Ses senare eller imorn, ha en grym dag. Kram:))

Kommentera här: