...

Hej på er! 
Jag vet att jag inte har uppdaterat så bra på sistone, jag vill inte skylla ifrån mig eller något men jag har mina anledningar, idag ör det skola som vanligt. Var ledig i måndags (torsdagen och fredagen veckan innan också)
Det var jätteskönt att få vila ut sig och PLUGGA, jag har så himla mycket att göra i skolan men jag orkar inte gå in så djupt på vad vi gör i skolan eftersom att kunskapsskolan som jag går på är lite komplicerat att förklara (bra ibland, dåligt ibland)
Men dagens outfit är en singoalla-topp från gina, svarta jeans från dr.denim (face)
Och ett halsband från ur&penn.
Jag ska så snart som möjligt köpa en klicka som jag kan smycka upp mina outfits med (och kolla tiden obviously)
Nu ska jag snart gå av bussen men vi hörs, kram<3
(Ps, hade inga bilder på outfiten men jag kan göra ett separat inlägg om det sen)

Kommentera här: