börjar igen!

Hej på er! 
som ni kan se på rubriken så ska jag försöka börja blogga igen, jag har dock ganska svårt för att just blogga men jag ska försöka. 
Ska skriva några tidsinställde inlägg om en stund men nu hade jag tänkt att svara på lite frågor så att ni som inte känner mig "lär känna mig" lite bättre.
 
 
 
1. Är du singel? Ja!:)
2. Är du lycklig? sådär haha
3. Är du uttråkad? Nja inte just nu:)
4. Är du ledsen? Vet inte riktit, kan inte riktigt förklara mina känslor just nu, för komplicerat atm:)
5. Är du italienare? nej haha
6. Är du gravid? Men va? nej
7. Är du full? nej 
8. Är du en cooling? absolut
9. Är du från Irland? nej 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? yes

Random
 
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? tror det
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej 
6. Har du haft en hemlig beundrare? hade jag vetat det hade det ju inte vart hemligt ;)
7. Är du kär? vet inte
8. Vill du gifta dig i framtiden? aa 
Två alternativ
 
1. Kärlek eller lust? 
2. Hår eller ögon? 
3. Katt eller hund? 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? 
5. TV eller Internet? 
6. Coca-cola eller Pepsi?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? 
8. Pengar eller lycka? 
9. Dag eller natt?
10. MSN eller mobil? 

”Har du nånsin...…”
 
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig smugit hemifrån haha
2. Brutit ett ben? ja
3. Gjort nåt du ångrar? nej
4. Hoppat Bungee Jump? nej
5. Ljugit för någon du tycker om? ja...
6. Ätit en hel tårta? nej haha
7. Gjort bort dig offentligt? aa flera gånger haha
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? har aldrig vart med om det som tur är
10. Velat försvinna? ja

Senaste
 
Vad såg du på tv sist? nyheterna i skolan
Vems blogg läste du sist? susanna
Vad åt du sist? en banan :)
Vem pratade du med sist? mamma tror jag
Vem ringde du sist? Angelica :)
Vem messade du sist? Angelica,sanna och gabriella (i en grupp ;) )
Vad läste du sist ”bok”?  tusen gånger starkare
Vem pussade du sist? Mamma <3
Vem kramde du sist? Mamma <3
Vem bjöd du sist på något? kommer inte ihåg haha
Vad köpte du sist? tuggumi!:)
 
 
 
Det var alltså alla frågor, hoppas att ni fick svar på något ni undrat. Kram:))

Kommentera här: