Torsdagen gjord

Nu sitter jag på bussen påväg hem. Fredag imorn, äntligen!
Vi börjar i stort sätt dagen med uteidrott imorn, inte så nice men jag får hålla ut den timman ;) 
När jag kommer hem ska jag direkt ut och springa sen ska jag nog hoppa in i duschen och sedan plugga :( 
Imorn ska jag till tandläkaren för att kolla vad som har hänt med min tunga, fråga inte varför vi ska till tandläkaren och göra det för jag vet inte själv haha, vi ska vara där 07.20 och sedan ska jag till skolan. 
Efter skolan ska jag åka hem som vanligt och sedan ska vi åka till varberg, äntligen har säsongen börjat, jag är såå taggad😍
Nu är det bara typ 32 skoladagar till sommarlov, woop woop.
Det ska bli sjukt nice, jagr jättetaggad på det med😍 
Vi hörs antingen imorn igen eller lite senare ikväll kram :))

Kommentera här: